ऊ फर्केर आउला नआउला थाहा छैन आएर माया लाउला नलाउँला थाहा छैन परिवर्तन हुन के बेर मान्छेको मन गाउँबेसी सँगै धाउला नधाउला थाहा छैन

Music Fm

Monday, February 11, 2013

तिम्रो बारेमा कसैलाई थाहा छैन भन्न छ


सरु,

तिमीलाई कस्तो छ हिजो आज तिमीलाई भेट्न नपाएको पनि धेरै भयो । काहा भेटु काहा देखु त हुन्छ तर समयले तिमी र मलाई घाम जुन जस्तै कहिले भेट नहुने बनायो ।तिमीलाई त मेरो माया लाग्छ लाग्दैन तर मलाई तिम्रो मायाले  धेरै सतायो । तिमीलाई पाउने एउटाै मध्य बनेको छ आसु । जीन्दगीमा तिमीलाई जिवन साथी बनाउने मेरो सपना कल्पना मा सिमित भएको छ । तिम्रो बारेमा कसैले केहि भनेको भए पनि उ पनि यही धर्तिमा खुशी छ भन्ने सोचेको हुने थियो । तर तिम्रो बारे मा मलाई त थाहा छैन तर तिम्रो बारेमा कसैलाई थाहा छैन भन्नछ यो बेला मलाई अरु के के भयो होला । एकै छिन मेरो जिवन मा तिमी नहुँदाअ म कती छट्ट्पटाएको हुने छ तिमीलाई थाहा नै होला फेरी १४ फेब्रेवारी आयो भने त तिमीले पनि भुलेको छैन होला तिमीले बिगतका बर्ष जुन ठाउमा कुरेर बसेकी हुने थियो म त्यही कुरेर बसेको कुने छु । माया मारेकी छैन भने यस्पली पनि आउनु है ।

                                                                                                                                        उही तिम्रो अनुराग 

No comments:

Post a Comment

Share

Twitter Delicious Facebook Digg Stumbleupon Favorites More